zaterdag 3 september 2016

Belofte maakt schuld..

Eerder liet ik jullie de 3 shirtjes van de boys zien maar niet alle modelletjes stonden op de foto. Afgelopen week zag ik mijn vriendinnetje met haar knul weer en hadden we afgesproken dat we alle 3 de kindjes het zelfde shirt weer aan zouden doen zodat we foto's voor op mijn blog konden maken.

Natuurlijk is dat wel even lastig 3 kindjes leuk op de foto.. De ene keer huilde de een. Daarna kroop er weer 1 weg. En de oudste had eigenlijk al helemaal geen zin in foto's hij kletste steeds en ging steeds alle kanten op. Maar...............
Het is ons gelukt wat leuke plaatjes te schieten van de kinderen met allemaal het shirtje aan..




Bedankt weer voor het lezen van mijn blog..
En een reactie vind ik erg leuk.

Gr Femke

Woensdag verschijnt er weer een nieuw berichtje. 

1 opmerking:

Een berichtje vind ik leuk.