dinsdag 1 augustus 2017

Doorstart

Mijn blog heeft even stil gelegen. Een heel tijdje even zelfs..
Dit heeft verschillende redenen.
1) Mijn zwangerschap die dit keer echt een heel stukje zwaarder was dan de 1e twee.
2) Mijn lieve mama die een herseninfract gehad heeft waardoor ik veel bij haar geweest ben.
3) Op mijn werk was het niet zeker of ik kon blijven en deze onzekerheid koste me veel energie
4) Door de komst van ons 3e wondertje moest de zolder verbouwd worden. Dat betekende een dakraam plaatsen of ja 2, gipswandjes plaatsen, stuuken (hoe schrijf je dat), verven, en de hele boel opknappen. Waardoor ik dus mijn hobbykamer een hele tijd niet kon gebruiken.
5) Baby knuffelen en genieten van ons gezinnetje..

Maar..... Ondertussen is mijn hobbykamer dus weer in orde en kan ik er weer lekker hobby-en. En dat is iets wat ik de komende tijd ook zeker ga doen en daar wil ik jullie van laten meegenieten middels mijn blog..

 Het resultaat een mooi dakraam (moest hier nog wel afgewerkt worden)

 Jeffrey hard aan het werk en Teun hielp papa mee. Want ja als 1 van de kamertjes die gerealiseerd worden van jou wordt moet je dat natuurlijk goed in de gaten houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een berichtje vind ik leuk.