zaterdag 27 augustus 2016

3x is scheepsrecht

8 augustus zouden wij vertrekken naar de camping. Vrienden van ons gingen met hun kindje een paar dagen eerder al richting de zelfde camping. Zij hadden daar een huisje geboekt. (kwam ons goed uit want zij hebben op de kindjes gepast toen wij de caravan en voortent gingen opzetten)

Een dag van te voren kreeg ik het op mijn heupen en bedacht ik dat ik graag nog een cadeautje maakte voor hun zoontje gewoon omdat ik het leuk vond en ze wilde bedanken voor het oppassen tijdens de vakantie.. Toen rees het idee alle 3 de kindjes een shirtje van dezelfde stof maar het mag niet helemaal het zelfde zijn dat vond ik dan ook weer niet leuk...

Dus zo gezegd zo gedaan de middag voor wij op vakantie gingen startte ik het project shirtjes.. En..... het is me gelukt ze waren af. Helaas hebben we geen foto van alle 3 de kindjes bij elkaar kunnen maken. Maar dat komt vast nog wel





Van het kindje van mijn vrienden heb ik helaas geen foto waarop hij het shirtje aan heeft..
Stoffen komen van Stef's stoffen uit Veghel.
Patronen komen uit de ottobre. De kleinste 2 zijn hetzelfde patroon de grootste een ander maar daar zie je weinig van..
Gr Femke

1 opmerking:

Een berichtje vind ik leuk.