maandag 27 juni 2016

Voorproefje

Hoihoi

Afgelopen weken bezig geweest met de traktatie voor Stijn. Hij wordt bijna 1jaar alweer...
Ik maak 18 uiltjes omdat ik nog niet weet hoeveel kindjes er zijn en ik er zeker genoeg wil hebben... Dat betekend dus 36 witte ogen, 36 zwarte ogen, 18 snaveltjes, 36 vleugeltjes, 36 lijfjes, 18 bodempjes en 18 buikjes..
Maar wel blij met het resultaat voor zover. (even alle lapjes op de goede manier op elkaar gelegd..


In de vleugel Stijn 1 jaar geborduurd. Dit moet ik nog bij alle ander doen en dan zet ik het lettertype net iets groter denk ik.

En ook het eetbare stuk van de traktatie heb ik even uitgeprobeerd.. En ook dat vind ik redelijk geslaagd alleen de stukken fruit moeten wat kleiner.. Want de stukken meloen en druif etc zijn te groot voor zulke kleine kindjes..

Groetjes Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een berichtje vind ik leuk.