zondag 5 juni 2016

Nieuw Nieuw Nieuw

Een tijdje geleden al stopte ik met mijn webwinkeltje 'Duimelientje'. Maar met naaien stopte ik natuurlijk niet. Nee het naaien voor mijzelf en ons gezin werd juist meer..
Na een tijdje gewoon wat dingen genaaid te hebben vond ik het toch wel jammer dat ik er niet net mijn eigen touche aan kon geven door een naam/stempel/label of iets dergelijks in mijn creaties te maken.. Waarom ging dit niet nou omdat ik niets bedacht had en made by mom, handgemaakt met liefde door Femke etc. vond ik gewoon niet leuk.
Uiteindelijk (met wat hulp van een paar creatieve vrienden) ben ik uitgekomen op: 'Eigen Houtje'.. En bij een nieuwe naam  hoort natuurlijk ook een nieuwe blog die deze naam vertegenwoordigd.. Afgelopen week ook nog een nieuwe naaimachine gekocht waarmee ik ook lettertjes kan stikken dus het gaat helemaal goed komen. Op deze blog gaan veel leuke, nieuwe creaties komen..

Gr Femke

1 opmerking:

  1. Wat ben je toch een bezig en creatief bijtje :). Ik wens je heel veel succes en heel veel plezier met 'eigen houtje'.

    BeantwoordenVerwijderen

Een berichtje vind ik leuk.